Ik zie niet al mijn gegevens in mijn persoonlijke online bankomgeving?

Gerelateerde thema's

In veel gevallen onthoudt uw computer met ‘cookies’ de gegevens die u eerder heeft ingevuld. Dit kan tot problemen leiden bij het voor de eerste keer inloggen op uw vernieuwde persoonlijke online omgeving. Soms ziet u daardoor niet de juiste of niet alle gegevens. Daarom adviseren wij u om eenmalig de cookies van uw browser te verwijderen voordat u gaat inloggen.

Voor IE en Chrome:

• Open uw browser (internet) en druk deze toetsen tegelijkertijd in: ctrl (cmd) + shift + delete.

• Zet een vinkje bij ‘Cookies’ en klik op ‘Verwijderen’.

Voor Safari:

• Open uw browser (internet) en druk deze toetsen tegelijkertijd in: alt + cmd + E.

• Klik in het menu op cookies of geschiedenis verwijderen.

Voordat u verder gaat…

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om argenta.nl gebruiksvriendelijker en persoonlijker voor u te maken. Met deze cookies kan Argenta uw internetgedrag op onze website volgen en verzamelen, zodat:

  • onze website goed en gebruiksvriendelijk werkt (noodzakelijk)
  • we op basis van anonieme informatie over het gebruik van de website argenta.nl kunnen verbeteren (noodzakelijk)
  • we informatie en gepersonaliseerde berichten kunnen tonen op onze website op basis van uw interesses en de manier waarop u de website gebruikt (persoonlijk)
  • we op onze website en daarbuiten relevante informatie en advertenties kunnen tonen afgestemd op uw persoonlijke voorkeuren (compleet)

Bent u akkoord? Klik dan op “Ok”.
Geeft u geen toestemming dan plaatsen we alleen de noodzakelijke functionele en geanonimiseerde analytische cookies voor een goed werkende website. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid en privacy statement.