Waarom heb ik een activatiecode nodig?

Gerelateerde thema's

Als klant van Argenta heeft u een persoonlijke, unieke activatiecode ontvangen om de eerste keer in te loggen en een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Bent u uw activatiecode kwijt? Ga dan naar inloggen. Vervolgens klikt u op 'ik kan niet inloggen'. En kies dan 'gebruikersnaam vergeten'. U ontvangt dan een nieuwe e-mail met een activatiecode.

Gerelateerde vragen

Voordat u verder gaat…

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om argenta.nl gebruiksvriendelijker en persoonlijker voor u te maken. Met deze cookies kan Argenta uw internetgedrag op onze website volgen en verzamelen, zodat:

  • onze website goed en gebruiksvriendelijk werkt (noodzakelijk)
  • we op basis van anonieme informatie over het gebruik van de website argenta.nl kunnen verbeteren (noodzakelijk)
  • we informatie en gepersonaliseerde berichten kunnen tonen op onze website op basis van uw interesses en de manier waarop u de website gebruikt (persoonlijk)
  • we op onze website en daarbuiten relevante informatie en advertenties kunnen tonen afgestemd op uw persoonlijke voorkeuren (compleet)

Bent u akkoord? Klik dan op “Ok”.
Geeft u geen toestemming dan plaatsen we alleen de noodzakelijke functionele en geanonimiseerde analytische cookies voor een goed werkende website. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid en privacy statement.