Wij verbeteren onze dienstverlening op basis van klantonderzoek. Argenta gebruikt verschillende manieren om van klanten te leren. Zo heeft u misschien na het doorgeven van een wijziging een korte online vragenlijst ontvangen waarin we naar uw mening vroegen. Daarnaast is er een Argenta klantpanel. Dit panel bestaat uit Argenta klanten die aangegeven hebben dat ze Argenta willen helpen bij het verbeteren van de dienstverlening. Wanneer we verbeteringen willen doorvoeren die veel effect hebben op klanten, vragen we panelleden om hun mening. Vaak via een online vragenlijst. Maar dat dan ook in een groepsdiscussie of interview zijn.
Ook meehelpen met verbeteren?
Wilt u Argenta helpen om de dienstverlening verder te verbeteren en eenvoudiger te maken? Als lid van het ArgentaPanel ontvangt u ongeveer 4 keer per jaar via e-mail een uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek. Meestal gaat het hierbij om een online vragenlijst die gemiddeld 5 tot 10 minuten duurt. Soms gaat het om een poll van één of enkele vragen. Wilt u ook meedoen met de online onderzoeken van het ArgentaPanel? Meld u dan aan voor het klantpanel.
Meld u aan