Heeft u een klacht?

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dat vinden wij erg vervelend. Laat ons daarom weten wat uw klacht is. Onze medewerkers helpen u graag en proberen samen met u een passende oplossing te zoeken.

Laat het ons weten

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Natuurlijk kunt u via onderstaand formulier ook direct uw klacht melden. Of stuur ons een brief. 

Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen wij u:

  • uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en rekening/polisnummer te vermelden in uw bericht
  • uw klacht zo kort en bondig mogelijk te omschrijven
  • duidelijk aan te geven waarom volgens u onze dienstverlening niet juist is verlopen
  • een suggestie te doen voor een mogelijke oplossing

Binnen 2 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij antwoord op uw klacht. Lukt dit niet? Dan informeren wij u daarover.

Telefoon

+31 (0) 76 543 30 85

Ma - vrij: 8.30 - 17.30 uur

 

Openingstijden en betalingsverkeer op feestdagen

 

   

 

Adres

Argenta 
Stadionstraat 2 
4815 NG Breda

Postadres 
Postbus 9252 
4801 LG Breda

Argenta Spaarbank N.V.
Bijkantoor Nederland
KvK: 34193645
btw: NL812949717B01

Argenta Assuranties N.V.
Bijkantoor Nederland
KvK: 68915136
btw: NL857645985B01


Map Argenta Hoofdzetel

E-mail ons over uw klacht

Dit veld is verplicht
Dit veld moet een geldig email adres zijn
Dit veld is verplicht
Er was een probleem met het verzenden van uw bericht

Uw bericht is verzonden. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een reactie.

Verwachtte u een andere oplossing?

Wij doen er alles aan uw klacht goed op te lossen. Bent u toch ontevreden over de oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) of de burgerrechter.

Contactgegevens KiFiD:

KiFiD Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99

U kunt online uw klacht indienen via www.kifid.nl.