Heeft u een klacht?

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dat vinden wij erg vervelend. Laat ons daarom weten wat uw klacht is. Onze medewerkers helpen u graag en proberen samen met u een passende oplossing te zoeken.

Laat het ons weten

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Natuurlijk kunt u via onderstaand formulier ook direct uw klacht melden. Of stuur ons een brief. 

Om u uw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen wij u:

  • uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en rekening/polisnummer te vermelden in uw bericht
  • uw klacht zo kort en bondig mogelijk te omschrijven
  • duidelijk aan te geven waarom volgens u onze dienstverlening niet juist is verlopen
  • een suggestie te doen voor een mogelijke oplossing

Binnen 2 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij antwoord op uw klacht. Lukt dit niet? Dan informeren wij u daarover.

Telefoon

+31 (0) 76 543 30 85

Ma - vrij: 8.30 - 17.30 uur

Adres

Argenta 
Stadionstraat 2 
4815 NG Breda

Postadres 
Postbus 9252 
4801 LG Breda

Argenta Spaarbank N.V.
Bijkantoor Nederland
KvK: 34193645
BTW nummer: NL812949717B01

N.V. Argenta-Life Nederland
KvK: 33301491
BTW nummer: NL808851846B01


Map Argenta Hoofdzetel

E-mail ons over uw klacht

Argenta maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie