Heeft u een klacht?

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dat vinden wij erg vervelend. Laat ons daarom weten wat uw klacht is. Onze medewerkers helpen u graag en proberen samen met u een passende oplossing te zoeken.

Laat het ons weten

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Natuurlijk kunt u via onderstaand formulier ook direct uw klacht melden. Of stuur ons een brief. 

Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen wij u:

  • uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en rekening/polisnummer te vermelden in uw bericht
  • uw klacht zo kort en bondig mogelijk te omschrijven
  • duidelijk aan te geven waarom volgens u onze dienstverlening niet juist is verlopen
  • een suggestie te doen voor een mogelijke oplossing

Binnen 2 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen geven wij antwoord op uw klacht. Lukt dit niet? Dan informeren wij u daarover.

Telefoon

+31 (0) 76 543 30 85

Ma - vrij: 8.30 - 17.30 uur

Adres

Argenta 
Stadionstraat 2 
4815 NG Breda

Postadres 
Postbus 9252 
4801 LG Breda

Argenta Spaarbank N.V.
Bijkantoor Nederland
KvK: 34193645
BTW nummer: NL812949717B01

Argenta Assuranties N.V.
Bijkantoor Nederland
KvK: 68915136


Map Argenta Hoofdzetel

E-mail ons over uw klacht

Verwachtte u een andere oplossing?

Wij doen er alles aan uw klacht goed op te lossen. Bent u toch ontevreden over de oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) of de burgerrechter.

Contactgegevens KiFiD:

KiFiD Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99

U kunt online uw klacht indienen via www.kifid.nl.

Argenta maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie