Klantonderzoek. Wat gebeurt er met je mening?
Breda,
1/27/2021 12:00:00 AM
‘Wat vind je van deze e-mail?’ ‘Hebben we je goed kunnen helpen?’ ‘Waardeer ons nu’. Zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen van vragen die je krijgt in een e-mail. Of na je gesprek met een medewerker van de klantenservice. Het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig van alles wil weten over wat jouw ervaring was. En het liefst ook met allemaal sterren of duimpjes omhoog of omlaag. Maar waarom vragen we dat eigenlijk? Het antwoord daarop is simpel. Omdat het belangrijk is. Niemand kan ons beter vertellen hoe we onze dienstverlening beter kunnen maken dan onze klanten. Jij dus.
Meld je aan
Je mening is belangrijk voor ons.
We gebruiken de klantonderzoeken om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van wat er speelt bij onze klanten. Zo willen we onze dienstverlening voortdurend aan laten sluiten op de wensen van de klant. Daarom zijn we erg blij met de klanten die ons helpen om de dienstverlening van Argenta elke dag een beetje beter te maken. Maar wat doen we nu eigenlijk met de mening en ervaringen van onze klanten?Dit doen we met je feedback.
We gebruiken de mening van klanten om te kijken of we aan de juiste oplossingen werken. We hebben bijvoorbeeld geleerd dat klanten zo eenvoudig mogelijk zelf hun hypotheek en spaarrekening willen beheren. Klanten geven aan dat ze zelf wijzigingen willen doorvoeren in hun hypotheek. Daarom breiden we onze online bankomgeving stapje voor stapje uit. Hierbij kijken we steeds naar wat de klant van de aanpassing vindt en hoe we dat verder kunnen verbeteren. Hierdoor kun je online steeds meer wijzigingen zelf doorvoeren, zonder de hulp van ons of een adviseur. Op een moment dat het voor jou uitkomt.Dit hebben we verbeterd.
- online bouwdepotdeclaraties indienen en inzien
De kosten voor je nieuwbouwwoning of verbouwing betaal je vanuit het bouwdepot. Voortaan kan dit eenvoudig via de online bankomgeving. Een factuur stuur je via jouw online bankomgeving naar Argenta. Je kiest zelf of je het bedrag direct overmaakt naar jouw leverancier of naar jezelf. Wij controleren jouw facturen en/of kassabonnen en betalen deze na goedkeuring uit.
Zo werkt het
- online extra aflossen
Extra aflossen? Dat regel je voortaan zelf en eenvoudig in de online bankomgeving. Je krijgt direct inzicht in de resterende hypotheekschuld en een eventuele vergoeding die je moet betalen.
wat je moet weten
- Eenvoudiger inloggen
Inloggen moet eenvoudig én veilig zijn. Na het invoeren van een extra beveiligingscode bij het inloggen zijn er verschillende verbeteringen doorgevoerd die het inloggen eenvoudiger maken. Zónder dat dit ten koste gaat van de veiligheid van je persoonlijke gegevens.
Niet alleen online.
De meeste verbeteringen hebben we online doorgevoerd. Maar natuurlijk staan we ook gewoon persoonlijk voor je klaar als je er online niet helemaal uitkomt. We helpen je graag telefonisch of per e-mail.Ook meehelpen met verbeteren?
Wil jij Argenta helpen om de dienstverlening verder te verbeteren en eenvoudiger te maken? Meld je dan aan voor ons klantpanel.Meld je aan