Welke mogelijkheden heb ik om mijn betaalproblemen van mijn hypotheek aan te pakken?

Gerelateerde thema's

Als u als gevolg van de coronacrisis uw hypotheek (tijdelijk) niet kunt betalen, dan kunt u het volgende doen:

Loopt u ondanks deze mogelijkheden tegen problemen aan? Dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Bijzonder Beheer. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Argenta helpt u graag om door deze moeilijke tijd heen te komen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur op 088 – 205 15 15. Of stuur een e-mail naar: bijzonderbeheer@argentahypotheken.nl. Het kan zijn dat door drukte de wachttijd langer is dan gebruikelijk.

U kunt dan mogelijk een betaalpauze van drie maanden aanvragen. Voldoet u aan de voorwaarden, dan betaalt u drie maanden geen rente en/of aflossing. Houd er rekening mee dat deze betaalpauze een uitstel van betaling is. Wij nemen na 3 maanden contact met u op om uw persoonlijke en financiële situatie te bespreken. Dan kijken we samen wat mogelijk is voor de terugbetaling.

Bekijk de voorwaarden om een betaalpauze aan te vragen