Veelgevraagd.

Vind hier de antwoorden op de meest voorkomende vragen van andere klanten. Zit jouw vraag hier toch niet bij? Neem dan een kijkje in de andere categoriën hierboven. Nog steeds het antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Kun je (tijdelijk) jouw hypotheek niet meer betalen?

Fijn wonen. Dat is niet altijd vanzelfsprekend. Zeker als het even tegenzit en het lastig is om jouw hypotheek te (blijven) betalen. Ook dan zijn we er voor jou. Neem daarom altijd contact met ons op. Samen zoeken we naar een oplossing. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur op 076 - 5433085. We helpen jou graag.

Hoe kan ik declareren uit mijn bouwdepot?

Als je een bouwdepot hebt naast jouw Argenta hypotheek dan kun je de kosten voor jouw verbouwing daaruit (rechtstreeks) betalen. Bijvoorbeeld de factuur van een nieuwe bouwtermijn, schilderwerk of de nieuwe kozijnen. De facturen upload je in Mijn Leninginzicht. Je kiest zelf of je het bedrag direct overmaakt naar jouw leverancier of naar jouw eigen bankrekening. We controleren jouw facturen en/of kassabonnen. Na goedkeuring betalen we deze uit aan jou of jouw leverancier.

Lees meer