Mijn Leninginzicht voor de Argenta hypotheek.

We hebben een nieuw systeem voor alle documenten, informatie en inzichten in jouw Argenta hypotheek. Hiermee kunnen we jou nog beter van dienst zijn en kun je zelf meer regelen. Hierover ontvang je een brief met alle informatie en nieuwe inloggegevens.

Wil je nog een bouwdepotdeclaratie indienen of bijvoorbeeld een extra aflossing doen? Je kunt tot die tijd gebruik maken van Mijn Argenta. Na die tijd kun je jouw hypotheek niet meer beheren in Mijn Argenta. Alleen maar in Mijn Leninginzicht

Mijn Argenta blijft voor sparen.

Heb je een Argenta spaarrekening of termijndeposito? Dan verandert er niets voor jou. Je kunt gewoon inloggen in Mijn Argenta met dezelfde gegevens zoals je dat altijd gewend bent.

Wat kun je nog meer in Mijn Leninginzicht?

In het nieuwe systeem Mijn Leninginzicht kun je straks nog meer regelen. Hieronder zie je wat je nu tot die tijd al kunt regelen in Mijn Argenta. Daarnaast zie je wat je nog extra kunt regelen in Mijn Leninginzicht als we op dat systeem zijn overgegaan. Fijn toch?
Dit kun je nu nog tijdelijk regelen in

Mijn Argenta.

  • De jaaropgave van jouw Argenta hypotheek eenvoudig inzien en downloaden
  • Een adreswijziging doorgeven of persoonlijke gegevens wijzigen
  • Online declareren voor een bouwdepot
  • Eenvoudig extra aflossen (vanaf jouw Argenta spaarrekening)
Dit kun je straks nog extra zelf regelen in

Mijn Leninginzicht.

  • Renteafkoop en renteherziening aanvragen
  • Variabele rente vastzetten
  • Pro forma aflossing opvragen
  • Overlijden melden
  • Derden machtigen
  • Toestemming verhuur aanvragen

Vragen over jouw bouwdepot.

Hier vind je de antwoorden op vragen over wat er gebeurt met jouw bouwdepot voor, tijdens en na de splitsing van Mijn Argenta in Mijn Leninginzicht voor hypotheken en Mijn Argenta voor spaarproducten.
Ik heb een bouwdepot. Wanneer krijg ik een brief?

Als je een bouwdepot hebt, wil je natuurlijk gewoon jouw declaraties kunnen indienen. Daarom krijg je op de dag van de splitsing een brief met alle informatie en inloggegevens. Je kunt dan meteen inloggen. En jouw declaraties indienen via Mijn Leninginzicht. Heb je nog brief ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een bouwdepot maar ben klaar met mijn verbouwing. Moet ik iets doen?

Als je klaar bent met jouw verbouwing, kun je in Mijn Argenta je bouwdepot beëindigen. Doe je niets? Dan blijft jouw bouwdepot beschikbaar in Mijn Leninginzicht. Je kunt jouw bouwdepot ook in Mijn Leninginzicht beëindigen.  

Ik heb een bouwdepot. Wat gebeurt er met de declaraties die ik vlak voor de splitsing heb ingediend via Mijn Argenta?

Hieronder zie je wat er met jouw bouwdepotdeclaraties gebeurt zowel voor als na de splitsing van Mijn Argenta in Mijn leninginzicht voor hypotheken en Mijn Argenta voor spaarproducten.

Lees meer

Ik heb een bouwdepot. Kan ik de afgehandelde bouwdepot declaraties terugvinden in Mijn Leninginzicht?

Ja, die kun je terugvinden bij 'bouwdepot' in Mijn Leninginzicht. Dit geldt voor jouw goedgekeurde bouwdepotdeclaraties die zijn ingediend via Mijn Argenta. Declaraties die zijn ingediend via Mijn Leninginzicht zijn allemaal zichtbaar in Mijn Leninginzicht. Dus zowel de goedgekeurde als de afgekeurde Bouwdepotdeclaraties. 

Wat gebeurt er met mijn facturen die in Mijn Argenta staan na de splitsing?

Deze kun je in Mijn Leninginzicht helaas niet meer zien. Alleen goedgekeurde declaraties die je nog via Mijn Argenta hebt geregeld, kun je terugvinden op de pagina ‘Bouwdepot’ via de rubrieken. Declaraties die je via Mijn Leninginzicht hebt ingediend vind je terug in ‘Declaratieoverzicht’ onder de pagina ‘Bouwdepot’.

Vragen over hoe Mijn Leninginzicht werkt.

Hier vind je de antwoorden op vragen over hoe Mijn Leninginzicht werkt.
Hoe kan ik mij registreren voor Mijn Leninginzicht?

Je ontvangt binnenkort van ons een brief. Hierin staat wat je moet doen. 

Wanneer krijg ik een brief?

We versturen niet alle brieven tegelijk. Door het versturen van de brieven te spreiden, zorgen we dat we bereikbaar zijn voor vragen.

Ik heb nog nooit ingelogd in Mijn Argenta. Krijg ik dan wel een brief?

Ja, ook als je nog nooit hebt ingelogd in Mijn Argenta krijg je een brief met alle informatie en inloggegevens voor Mijn Leninginzicht.

Kan ik voor Mijn Leninginzicht dezelfde inloggegevens gebruiken als voor Mijn Argenta?

Nee, jouw inloggegevens voor Mijn Argenta zijn niet hetzelfde als voor Mijn Leninginzicht. Als je je registreert voor Mijn Leninginzicht mag je het e-mailadres en wachtwoord opgeven waarmee je wilt inloggen. Dat e-mailadres gebruik je ook om in te loggen in Mijn Leninginzicht. Je inloggegevens voor Mijn Argenta blijven hetzelfde. 

Wat kan ik allemaal doen in Mijn Leninginzicht?

Lees hier wat je allemaal kunt doen in Mijn Leninginzicht.  

Vragen over de splitsing.

Heb je vragen over waarom en wanneer Mijn Argenta gesplitst wordt Mijn Leninginzicht voor hypotheken en Mijn Argenta voor spaarproducten. De antwoorden vind je hier.
Waarom wordt Mijn Argenta gesplitst?

Mijn Argenta wordt gesplitst omdat we jou met het nieuwe systeem nog beter van dienst kunnen zijn. En zodat je meer zelf kunt regelen. 

Kan ik nog gebruik maken van Mijn Argenta tot de splitsing?

Ja, tot de splitsing verandert er niets. Je kunt nog steeds gebruik maken van Mijn Argenta. 

Kan ik nog gebruik maken van Mijn Argenta na de splitsing?

Je kunt jouw hypotheekgegevens niet meer inzien in Mijn Argenta na de splitsing. Heb je een spaarrekening bij Argenta? Voor jouw spaarrekening verandert er niets. Jouw inloggegevens voor Mijn Argenta blijven hetzelfde. Heb je de Argenta hypotheek? En wil je een spaarrekening aanvragen bij Argenta? Dan kun je deze aanvragen via Mijn Argenta. 

Ik heb een spaarrekening en een hypotheek. Kan ik kiezen of ik Mijn Argenta of Mijn Leninginzicht gebruik?

Nee, dat kan helaas niet. Al jouw hypotheekgegevens komen in Mijn Leninginzicht. Al jouw spaargegevens blijven in Mijn Argenta. 

Wie is Quion?

Quion begeleidt de acceptatie en het beheer van de Argenta hypotheken. 

Blijft mijn hypotheek een hypotheek van Argenta?

Ja, jouw hypotheek blijft de Argenta hypotheek. Hier verandert niets aan. 

Andere vragen.

Mocht je de antwoorden op jouw vragen hierboven niet zien staan. Dan vind je ze hopelijk hier.
Waar kan ik het Financieel jaaroverzicht van mijn Argenta spaarrekening(en) vinden?

De oude Financiële jaaroverzichten van jouw spaarrekening blijven zichtbaar in Mijn Argenta. Jouw Financieel jaaroverzicht van jouw spaarrekening van 2023 vind je vanaf half februari in Mijn Argenta. 

Binnen Mijn Argenta kun je zelf eenvoudig jouw financieel jaaroverzicht downloaden. Ingelogd? Kies dan in het menu bovenaan de pagina voor 'document'. Daar vind je jouw financieel jaaroverzicht in een PDF-bestand. Wil je het graag printen of opslaan? Download en open dan de PDF en kies daarna voor 'printen' of 'opslaan'.

Het financieel jaaroverzicht van de jongeren spaarrekening vind je als wettelijk vertegenwoordiger in Mijn Argenta.

Is het financieel jaaroverzicht dat je zoekt niet in mijn Argenta aanwezig? Neem dan contact op met onze klantenservice. Aan het begin van het nieuwe jaar zijn de financiële jaaroverzichten van dit jaar beschikbaar. We brengen jou op de hoogte zodra je jouw financieel jaaroverzicht kunt downloaden.

Mijn Argenta

Waar kan ik het Financieel jaaroverzicht van mijn Argenta hypotheek vinden?

Je kunt al jouw Financiële jaaroverzichten van jouw Argenta hypotheek vinden in Mijn Leninginzicht. 

Mijn Leninginzicht

Wat gebeurt er met mijn extra aflossing die ik vlak voor de splitsing heb ingediend?

Extra aflossingen die je vlak voor de splitsing in Mijn Argenta hebt gedaan, worden gewoon verwerkt. Je ontvangt hierover ook een brief per post met bevestiging zoals dat nu ook het geval is. Als je na de splitsing een extra aflossing doet in Mijn Leninginzicht dan vind je hierover een digitale brief met bevestiging in jouw Berichtenbox op Mijn Leninginzicht.

Ik heb extra aflossingen gedaan. Kan ik deze terug vinden in Mijn Leninginzicht?

Ja, die kun je terugvinden bij 'aflossen' in Mijn Leninginzicht.

Ik heb vlak voor de splitsing mijn contactgegevens aangepast. Moet ik iets doen?

Als je jouw gegevens wijzigt vlak voor de splitsing dan worden deze gewoon verwerkt in Mijn Argenta en ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Wil je jouw adresgegevens aanpassen dan geven we nog door of dat akkoord is of niet  op basis van onze voorwaarden hierover. Je krijgt hiervoor ook een e-mailbevestiging of de adreswijziging akkoord is of niet. Jouw e-mailadres en telefoonnummer worden wel meteen gewijzigd in Mijn Leninginzicht.