Veelgestelde vragen.
Mijn Argenta.
Vind hier de antwoorden op de meest voorkomende vragen van andere klanten over mijn Argenta. Zit jouw vraag hier toch niet bij? Neem dan een kijkje in de andere categoriën hierboven. Nog steeds het antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
Ik heb geen activatiecode meer.
Ben je jouw activatiecode kwijt voor Mijn Argenta? Ga dan naar Mijn Argenta. Vervolgens klik je op 'ik kan niet inloggen'. En kies je 'gebruikersnaam vergeten'. Je ontvangt dan een nieuwe e-mail met een activatiecode.
Hoe wijzig ik mijn Argenta hypotheek?
Jouw persoonlijke gegevens pas je eenvoudig aan in Mijn Leninginzicht. Lees meer over het aanpassen van jouw hypotheek. Voor andere wijzigingen helpt jouw adviseur je graag verder. Of vind een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.
Let op.
Heb je de Argenta spaarrekening en de Argenta hypotheek? Zorg er dan voor dat je zowel in Mijn Argenta voor spaarproducten als in Mijn Leninginzicht jouw gegevens aanpast.