Mijn Leninginzicht.

Binnenkort splitsen we Mijn Argenta in Mijn Leninginzicht voor hypotheken en Mijn Argenta blijft voor de spaarproducten. Hopelijk vind je hier het antwoord op jouw vragen. Neem anders contact met ons op.

Ik heb nog geen brief gekregen. Kan ik inloggen in Mijn Leninginzicht?

Je krijgt zo snel mogelijk een brief van ons. Wil je toch al inloggen? Je kunt dan zelf een registratiecode aanvragen. Ga naar Mijn Leninginzicht en druk op ‘Registreren’. Let op: je krijgt dan een registratiecode toegestuurd, ook per brief. Hierdoor krijg je mogelijk 2 brieven. 

Mijn Leninginzicht

Ik heb extra aflossingen gedaan. Kan ik deze terug vinden in Mijn Leninginzicht?

Ja, die kun je terugvinden bij 'aflossen' in Mijn Leninginzicht.

Ik heb vlak voor de splitsing mijn contactgegevens aangepast. Moet ik iets doen?

Als je jouw gegevens wijzigt vlak voor de splitsing dan worden deze gewoon verwerkt in Mijn Argenta en ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Wil je jouw adresgegevens aanpassen dan geven we nog door of dat akkoord is of niet  op basis van onze voorwaarden hierover. Je krijgt hiervoor ook een e-mailbevestiging of de adreswijziging akkoord is of niet. Jouw e-mailadres en telefoonnummer worden wel meteen gewijzigd in Mijn Leninginzicht. 

Wat gebeurt er met mijn extra aflossing die ik vlak voor de splitsing heb ingediend?

Extra aflossingen die je vlak voor de splitsing in Mijn Argenta hebt gedaan, worden gewoon verwerkt. Je ontvangt hierover ook een brief per post met bevestiging zoals dat nu ook het geval is. Als je na de splitsing een extra aflossing doet in Mijn Leninginzicht dan vind je hierover een digitale brief met bevestiging in jouw Berichtenbox op Mijn Leninginzicht.

Wat gebeurt er met mijn facturen die in Mijn Argenta staan na de splitsing?

Deze kun je in Mijn Leninginzicht helaas niet meer zien. Alleen goedgekeurde declaraties die je nog via Mijn Argenta hebt geregeld, kun je terugvinden op de pagina ‘Bouwdepot’ via de rubrieken. Declaraties die je via Mijn Leninginzicht hebt ingediend vind je terug in ‘Declaratieoverzicht’ onder de pagina ‘Bouwdepot’.

Ik heb een bouwdepot. Kan ik de afgehandelde bouwdepot declaraties terugvinden in Mijn Leninginzicht?

Ja, die kun je terugvinden bij 'bouwdepot' in Mijn Leninginzicht. Dit geldt voor jouw goedgekeurde bouwdepotdeclaraties die zijn ingediend via Mijn Argenta. Declaraties die zijn ingediend via Mijn Leninginzicht zijn allemaal zichtbaar in Mijn Leninginzicht. Dus zowel de goedgekeurde als de afgekeurde Bouwdepotdeclaraties. 

Ik heb een bouwdepot. Wat gebeurt er met de declaraties die ik vlak voor de splitsing heb ingediend via Mijn Argenta?

Hieronder zie je wat er met jouw bouwdepotdeclaraties gebeurt zowel voor als na de splitsing van Mijn Argenta in Mijn leninginzicht voor hypotheken en Mijn Argenta voor spaarproducten.

Lees meer

Ik heb geen registratiecode meer voor Mijn Leninginzicht.

Ben je jouw registratiecode kwijt voor Mijn Leninginzicht? Ga dan naar Mijn Leninginzicht. Vervolgens klik je op 'Registreren'. Volg dan de stappen die erna komen.

Mijn Leninginzicht 

Wat is Mijn Leninginzicht?

Als klant van Argenta krijg je toegang tot Mijn Leninginzicht. Dat is jouw persoonlijke overzicht voor de Argenta hypotheek. Hier upload je bijvoorbeeld de declaraties voor jouw bouwdepot en kun je jouw gegevens eenvoudig aanpassen. Los hier extra af op jouw hypotheek en krijg inzicht in jouw financieel jaaroverzicht. Handig toch.

Lees meer

Hoe kan ik inloggen in Mijn Leninginzicht?

Ga naar Mijn Leninginzicht en daar kun je direct inloggen in jouw persoonlijke overzicht.

Mijn Leninginzicht