Inloggen.

Vind hier de antwoorden op de meest voorkomende vragen van andere klanten over sparen. Zit jouw vraag hier toch niet bij? Neem dan een kijkje in de andere categoriën hierboven. Nog steeds het antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Ik heb (nog) geen gebruikersnaam.

Heb je (nog) geen gebruikersnaam voor Mijn Argenta? Ga dan naar Mijn Argenta. Vervolgens klik je op 'gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?'. En kies je 'gebruikersnaam vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail met de gebruikersnaam.

Mijn Argenta 

Kan ik voor Mijn Argenta dezelfde inloggegevens gebruiken als voor Mijn Leninginzicht?

Nee, jouw inloggegevens voor Mijn Leninginzicht zijn niet hetzelfde als voor Mijn Argenta. Als je je registreert voor Mijn Argenta mag je de gebruikersnaam en het wachtwoord opgeven waarmee je wilt inloggen. Die gebruiksersnaam gebruik je ook om in te loggen in Mijn Argenta. Je inloggegevens voor Mijn Leningininzicht (als je die al hebt) blijven hetzelfde. 

Kan ik gebruikmaken van Mijn Argenta?

Heb je de Argenta spaarrekening? Dan gebruik je Mijn Argenta voor jouw spaarrekening. Heb je de Argenta hypotheek? En wil je een spaarrekening aanvragen bij Argenta? Dan kun je deze aanvragen via Mijn Argenta. Hoe je dat doet, leggen we uit in een handig stappenplan.  

Waarom zijn er 2 verschillende mijn omgevingen?

Mijn Argenta is gesplitst omdat we jou met Mijn Leninginzicht beter van dienst kunnen zijn. En zodat je meer zelf kunt regelen.

Waarom is Mijn Argenta gesplitst?

Mijn Argenta is gesplitst omdat we jou met het nieuwe systeem nog beter van dienst kunnen zijn. En zodat je meer zelf kunt regelen. 

Wat is Mijn Argenta?

Als klant van Argenta krijg je toegang tot Mijn Argenta. Dat is jouw persoonlijke overzicht waarin je alles vindt over jouw spaarrekeningen. Hier kun je bijvoorbeeld jouw gegevens eenvoudig aanpassen, extra spaarrekening of termijndeposito en krijg je inzicht in jouw financieel jaaroverzicht. Handig toch.

Lees meer

Ik krijg een foutmelding als ik mijn activatiecode invul.

Krijg je een foutmelding na het invullen van jouw activatiecode? Wat vervelend. Neem dan contact met ons op via 076 - 5433085 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur). We helpen jou graag verder met het inloggen in mijn Argenta.

Mijn Argenta

Hoe kan ik inloggen in Mijn Argenta?

Ga naar Mijn Argenta en daar kun je direct inloggen in jouw persoonlijke overzicht. Heb je nog geen inloggegevens? Kies dan voor ‘Activeer jouw account’.

Mijn Argenta